reklama

akási

Dvaja chlapci zo zahraničia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Akási


Dvaja chlapci zo

zahraničia

začali ma baliť.

Každý svoje nežnôstky

poklony na mňa

valiť.

Vyzvedali moje

meno,

vyzradila som im ho.

Veď viem že,

po otcovi je s láskou

spojené.

Keď z ich úst

počula ho vysloviť,

to skomolenie,

to ma už naštvalo.

Aby ho takto znetvorili

tak to teda nie,

v duchu pomyslím si

a odfrknem im

to ma volajte radšej

akási.

Zuzana Štefánová

Zuzana Štefánová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek mnohých tvárí, no nepretvarujem sa. Som človek, čo vie milovať z celého srdca, ale aj človek, čo dokáže nenávidieť. Človek, čo vie pomôcť, ale aj človek, čo pomoc očakáva. Viem sa hnevať na celý svet, ale zároveň neviem žiť vo svete bez osôb, ktoré sú mne blízke. Človek čo sa vie smiať, ale tiež ten čo vyroní potoky sĺz. Som človek mnohých tvárí, ale predsa svoj originál. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu