reklama

nová nádej

Zastala som na moment, načo vlastne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nová nádej


Zastala som na moment,

načo vlastne?

Tak to vlastne

neviem.

Čo som to asi

chcela

aha, no je tu

krásne.

Rýchlo obzerať sa,

času málo.

Chcem vidieť niečo,

čo by zato

stálo.

Veď prečo by som

tu zostávala,

keď kúsok ďalej ma

niečo čaká

asi,

dúfam že to už za to

stojí.

Čo keď prejdem rýchlo

ďalej

a tam ma čaká niečo,

možno nová

nádej.


Zuzana Štefánová

Zuzana Štefánová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek mnohých tvárí, no nepretvarujem sa. Som človek, čo vie milovať z celého srdca, ale aj človek, čo dokáže nenávidieť. Človek, čo vie pomôcť, ale aj človek, čo pomoc očakáva. Viem sa hnevať na celý svet, ale zároveň neviem žiť vo svete bez osôb, ktoré sú mne blízke. Človek čo sa vie smiať, ale tiež ten čo vyroní potoky sĺz. Som človek mnohých tvárí, ale predsa svoj originál. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu