reklama

objímaj ma prosím

Nežne sa túlim ku tebe,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Objímaj ma prosím


Nežne sa túlim

ku tebe,

držíš ma jemne

a pritom pevne.

Sladký bozk tvojich

úst vábi.

Objímaj ma, drž

pri svojom

tele,

cítim ako sa túžbou

chveje.

Chráň ma,

pritúľ vo svojom

náručí,

sťa by si ma

nechcel nikdy

pustiť.

Zuzana Štefánová

Zuzana Štefánová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek mnohých tvárí, no nepretvarujem sa. Som človek, čo vie milovať z celého srdca, ale aj človek, čo dokáže nenávidieť. Človek, čo vie pomôcť, ale aj človek, čo pomoc očakáva. Viem sa hnevať na celý svet, ale zároveň neviem žiť vo svete bez osôb, ktoré sú mne blízke. Človek čo sa vie smiať, ale tiež ten čo vyroní potoky sĺz. Som človek mnohých tvárí, ale predsa svoj originál. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu