reklama

chybaš mi

Chýbaš mi tak veľmi tvoje bozky, horúce pery.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Chýbaš mi


Chýbaš mi tak veľmi

tvoje bozky, horúce pery.

Cítiť tvoje ruky na

svojom tele,

ako ma hladíš, ono sa

túžbou chveje.

Moja túžba je taká silná,

ver mi prosím

chcem ťa.

Milujem každým kúskom

svojho tela,

objatie tvoje by som

cítiť chcela,

ale ty si tak ďaleko.

Zuzana Štefánová

Zuzana Štefánová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek mnohých tvárí, no nepretvarujem sa. Som človek, čo vie milovať z celého srdca, ale aj človek, čo dokáže nenávidieť. Človek, čo vie pomôcť, ale aj človek, čo pomoc očakáva. Viem sa hnevať na celý svet, ale zároveň neviem žiť vo svete bez osôb, ktoré sú mne blízke. Človek čo sa vie smiať, ale tiež ten čo vyroní potoky sĺz. Som človek mnohých tvárí, ale predsa svoj originál. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu