reklama

farby dúhy

Maľujem všetkými farbami dúhy,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Farby dúhy


Maľujem všetkými farbami

dúhy,

dúfam, že prekryjem to šero

v mojej duši.

Farby mi dávajú

nádej,

prebúdzajú vo mne sily

o ktorých som si

myslela

že sa mi niekde

stratili.

Zuzana Štefánová

Zuzana Štefánová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek mnohých tvárí, no nepretvarujem sa. Som človek, čo vie milovať z celého srdca, ale aj človek, čo dokáže nenávidieť. Človek, čo vie pomôcť, ale aj človek, čo pomoc očakáva. Viem sa hnevať na celý svet, ale zároveň neviem žiť vo svete bez osôb, ktoré sú mne blízke. Človek čo sa vie smiať, ale tiež ten čo vyroní potoky sĺz. Som človek mnohých tvárí, ale predsa svoj originál. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu