reklama

čas sa nevráti

Rozlúč sa bozkom naposledy ešte nič viac.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čas sa nevráti

Rozlúč sa bozkom

naposledy ešte

nič viac.

Keby si cítil

ako ma srdce bolí,

ale čas sa nedá

vrátiť.

Ty si to tak chcel,

ja sa prispôsobím.

Spoločné chvíle

prebúdzajúce spomienky,

to všetko je minulosť.

Ty si preťal a zradil

našu budúcnosť.

Nechcem už počúvať

tvoje prázne slová.

Mňa nemusíš utešovať,

ja sa znovu zrodím.

Už nemáme dvaja

spoločnú budúcnosť.

Ja musím kráčať dalej.

Čas sa už vrátiť nedá.

Zuzana Štefánová

Zuzana Štefánová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek mnohých tvárí, no nepretvarujem sa. Som človek, čo vie milovať z celého srdca, ale aj človek, čo dokáže nenávidieť. Človek, čo vie pomôcť, ale aj človek, čo pomoc očakáva. Viem sa hnevať na celý svet, ale zároveň neviem žiť vo svete bez osôb, ktoré sú mne blízke. Človek čo sa vie smiať, ale tiež ten čo vyroní potoky sĺz. Som človek mnohých tvárí, ale predsa svoj originál. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu