reklama

rozpadnutá

Smutná ako vŕba šťastná ako blcha?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozpadnutá

Smutná ako vŕba
šťastná ako blcha?
Čo vlastne cítim keď
som v hĺbke duše
sama.
Pomaly mi tečú slzy
na vankúše.
Opustená a stratená vo
svojom svete,
ani neviem tie slzy sú
z radosti,
či smútku.
Cítim iba prázdno,
absencia citov
som chladná ako kov.
Rozpandnutá na malé časti
samé molekuly,
nič iba prach v púšti
bez prívalu citov.
Necítim už nič
som len bábka
poskladaná z malých
buniek,
potom zlomená
a znova pozliepaná.
Dokedy to bude trvať
asi navždy.... [/content>

Zuzana Štefánová

Zuzana Štefánová

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek mnohých tvárí, no nepretvarujem sa. Som človek, čo vie milovať z celého srdca, ale aj človek, čo dokáže nenávidieť. Človek, čo vie pomôcť, ale aj človek, čo pomoc očakáva. Viem sa hnevať na celý svet, ale zároveň neviem žiť vo svete bez osôb, ktoré sú mne blízke. Človek čo sa vie smiať, ale tiež ten čo vyroní potoky sĺz. Som človek mnohých tvárí, ale predsa svoj originál. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu